Ana Sayfa

Hesap İşletim Ücreti

15.01.2007 at 20:39 Sagolsun bugün Garanti Bankası ıvır zıvır işler için açık duran 5 hesabımdan ayrı ayrı 23 YTL 6 aylık hesap işletim ücreti almış. Zamanında hesabınıza bir otomatik ödeme talimatı verin olsun bitsin demişlerdi ama şimdi baktım son bilmem kaç ayda en az 1 ödemenin otomatik çekilmiş olması gerekiyor yazmışlar. Neyse her zaman bu paralar çekiliyor ve ben bu garanti hesaplarını kapatacam diyorum ve her seferinde unutup gidiyorum. Garantiden önce Osmanlı Bankasıyla çalışıyordum ve şu ana kadar gördüğüm en iyi bankaydı ve keşke Garanti Bankasıyla birleşmeseydi. Neyse bu hesap işletim ücretini almayan bir banka var mıdır acaba diye bildiğim ve iyi diyebileceğim tüm bankaların web sitelerine girip mesaj gönderdim. Mesaj gönderdiğim bankalar;
  1. Şeker Bank (ufak banka en iyisidir)
  2. Yapı Kredi Bankası
  3. Deniz Bank
  4. Finans Bank
  5. Hsbc Bank
Gelen cevaplar geliş sırasına göre şu şekilde; şu anda sadece 2 bankadan cevap geldi, diğer bankalardan da mesaj geldikçe bu mesaja ekleyip mesajın tarihini güncelleyeceğim. Yani cevaplar geldikçe bu mesaj en üst sıraya gelecek. İstemeseniz bile takip etmek zorunda kalacaksınız :) Hoş eminimki hepinizin canı yanıyordur onun için ilgileneceğinizi tahmin ediyorum. İlk cevap Yapı Krediden geldi (mesajımdan 1 saat sonra). Eee büyük banka, hemen cevap veriyor ama ne yazıkki o da hesap işletim ücreti alıyor.
Yapı Kredi web sitemize gostermis oldugunuz ilgi için tesekkur ederiz. Hesap işletim Ücreti , müşterilerimize verilen bankacılık hizmetinin karşılığı olarak, banka nezdindebir hesabın açılması, işletilmesi , hareketlerinin bilgisayar sisteminde saklanması/arşivlenmesi, bilgi sistemlerinin geliştirilmesi, hesabın kapatılması ve hesapla ilgili yapılan diğer harcama işlemlerini içermektedir.Bankalar kanununa, ilgili diğer mevzuat hükümlerine ve bankacılık genel uygulamasına uygun biçimde tahsil edilmektedir. Vadesiz YTL hesaplarından, Haziran ve Aralık ayı sonlarında hesap işletim ücreti alınmaktadır. Benim Param' a üye olan müşterilerimizden, hesap işletim ücreti; 2. basamakta %50, 3.basamakta %75 indirimli tahsil edilmektedir. Ücret ile ilgili yaptığımız değişiklikler, şubelerimizdeki " Yapı Kredi İşlem - Ücret Tablosu " broşürleri, www.yapikredi.com internet adresi aracılığıyla duyurulmaktadır. İyi günler dileriz. Saygılarımızla, Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.
Yapı ve Kredi bankasından 50 dk sonra (5:52) de DenizBank'dan cevap geldi. Maalesef aynen şunları söylemişler;
Ziraat Bankası ve bankamız ATM'lerini kullanan, İletişim Merkezi ya da İnternet Şube aracılığı ile işlemlerini yapan ve ekstre aracılığı ile kredi kartı ya da KMH hareket bilgisini alan müşterilerimizden herhangi bir işlem ücreti alınmamaktadır. Ancak siz değerli müşterilerimize daha hızlı, güvenilir ve yaygın noktalarda hizmet sunabilmemiz için aylık 3 YTL "Hesap Yönetim Ücreti" tahsil edilmektedir.

Hesaplarınıza tanımlı otomatik ödeme talimatları,kredi geri ödemeleri ve ileri tarihli transfer işlemleri için hesabınıza yatıracağınız tutarlarda bu hususu göz önünde bulundurulmasını rica ederiz.

Saygılarımızla,

DenizBank Alternatif Dağıtım Kanalları

başka da cevap gelmedi. Hoş mesai sonuna denk gelmiş olabilir. Bakalım diğerleri ne diyecek. Siz hangi bankayı kullanıyorsunuz? Memnun musunuz?

Bu arada ben ne yazmıştım derseniz;

Merhaba, Ben Garanti bankası müşterisiyim. Garanti Bankasının her hesaptan HESAP İŞLETİM ÜCRETİ adı altında almış olduğu paralardan artık bıktım ve başka bir banka aramaya başladım. Siz de bulunan vadesiz hesaplardan belli bir işletim ücreti alıyor musunuz? Ayrıca bu dönemde yapacağınız uygun bir reklamla (hesap işletim ücreti almıyoruz şeklinde) bir çok garanti müşterisini kendi bankanıza çekebilirsiniz.
Bak yine sinirlendim. Türkiye'nin %50'si parasını bana versin, çatır çatır işlem yapsın, yapılan işlemlerden komisyon alayım, yatırım fonlarından kazanayım, milletten aldığım parayla millete kredi vereyim ve üzerine verdiğimden çok faiz alayım, milletin parasını elimde çok büyük bir güç olarak bulundurayım, yatırımlar yapayım, şunu yapayım bunu yapayım. Ondan sonra veritabanındaki her kayıt için müşterilerden 25 YTL para alayım. Olacak iş değil. Şerefsizim 6 ayda bir müşterilerime 25 YTL bonus veririm. Hee cep telefonlarına gelen spam sms'lerini de unutmamak lazım. Fatura ödeme günlerinde atması gereken e-mailleri atamayan banka gece gündüz sms atabiliyor nedense. Ben şu spam sms'leri kapattırmanın yolunu da yayınlayayım burada. En azından oradan kullanmasınlar bizi. Ya bunlar bu kadar para alıp bu bankayı yönetemiyorlar ve hesap işletim ücreti almak zorunda kalıyorlarsa, demek ki bu banka iyi durumda değil. Yani kar edemiyor demek değil mi bu şimdi. Hoş bankalar hakkında şöyle batıyor, böyle batıyor diye yazı yazmak yasak. Onun için ben batmadıklarını ama daha çok kazanmak için ellerinden geleni yaptıklarını söylemek zorundayım. Reklamları kapatmak için Garanti telefon bankacılığını aramak gerekiyor. Ben: Garanti'den gelen reklam SMS'lerini kapattırmak istiyorum. MT: Tamam. Sms ile yapılan uyarı mesajlarının tümünü kapatıyorum Ben: Ama mesela para transferinde gönderilen sms'ler gelsin. Ben sadece reklamları istemiyorum MT: Hüseyin Bey, bunlar 4 haneli telefon numaramız üzerinden yapıldığı için reklam ve bilgi mesajı şeklinde bir ayırım yapamıyoruz. O numaradan gönderilen tüm mesajları kapatıyoruz. Ben: Ama çok saçma. Peki o zaman cep bank işlemlerinden sonraki mesajlar da mı gelmeyecek? MT: Hayır onlar gelecek Ben: Ama onlar da 4 haneli telefon numarasından geliyor. MT: (kısa bir sessizlik) Ama Cep Bank işlemi sadece telefon üzerinden yapılan bir işlem olduğu için onlar gelecek. Ben: Yani ayırabiliyorsunuz. MT: (sessizlik) Ben: Tamam anlaşıldı. Siz kapatın reklamları. Ya mesela şöyle yapsalar. Hesaplardan alınan hesap işletim ücretine karşılık Bonus kartı olanlara aldıkları para karşılığında bonus versinler mesela.
Bu sayfada yazılanlar işinize yaradı mı?

48 Responses to “Hesap İşletim Ücreti”

  1. Okuduğum her yazıya yorum yazmak istemiyorum ama sende sanki bu “yazılları yorum yapmadan geçmesin “gibi yazıyorsun wallah güzel yetenek .
    Düşünse bir hüseyin abi senin gibi bu hesap açma-kapat masrafında muzerip (yanlış yazmış olabilirm “bıkın” onda yanlış olabilir ana sen anladın) yüzlerce insa var onlara yönelik bir web sitesi yap sonra butun üyele ( 10binleri aşacağına granti veririm) toplu halde hesap kapatma eylemi yapın bak ozaman hiç bir banka sende ekstra para hesiyormu.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.0/5 (1 vote cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  2. [...] Gomleksizoglu.com’da yer alan “Hesap İşletim Ücreti” adlı yazıya katılmamak elde değil. [...]

  3. [...] Bu yazının başı için buraya bakınız. [...]

  4. şu spam sms lerden kurtar bizi hüso.. ben sıkıldım bunlardan. bir de bu bankalar kredi kartı üyelik ücreti geçiriyorlar adama ki sorma evlat acısı gibi koyuyo şerefsizim ..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  5. Çözüm Ziraat Bankasıdır.
    Vadesizdeki aylık ortalama bakiyeniz 25-30 milyonsa hesap işletim ücreti almıyor.
    Üstelik vadesiz hesabınıza da %1 faiz veriyor. Ayrıca ülkemizdeki en sağlam banka.

    Ben de Garanti’ye kızıp Akbank’a sordumdu geçende; ortalama 3 milyar istiyorlar; faiz de yok.

    Beni şahsen en çok kızdıran bankaların hiç haber vermeden pat diye tüm hesaplardan Ocak 2007′de self-servis yapmaları oldu. Aylık bazda almaya kalksalar, herkes sene ortasında uyanıp şimdilerde yapacağını yapardı.

    Bence mevduat sahiplerinin reaksiyonu çok kuvvetli olacak; özel bankalardaki vadesiz hesapların çok büyük bölümünün kapatılma teşebbüsüne uğrayacağını sanıyorum. Bankalar da bunun olmaması için karşı tavizde bulunacaklardır; göreceğiz bakalım neler olacak..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  6. cok hakli sikayetler.tumuyle katiliyorum.hesap kapatma operasyanunu yurekten destekliyorum. bu kesilen paralar harac misali buyuyorda buyuyor.bankalarin ,(en cokda gundemde oldugu icin garanti bankasinin )adi her ne olursa olsun istegim ve bilgim disinda sanki ben istemisim gibi paramdan para eksiltmesini siddetle kınıyorum.yapilacak her eyleme varim.cunku cok kızginim.her seferinde ayda 2 milyon arti yilda 56 milyon arti her hasap haraketinde bir komisyon alınmasi yanlistir. bunun dogru oldugunu savunan varsa aklindan suphe ederim.ne yazikkki hesap ozetlerini incelemeyen veya durumu oldugu gibi kabul edip tepki gostemeyenler oldukca bizi somurmeleri devam edecektir.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  7. Merhaba Yaso,

    Bence hesap işletim ücreti konusunda yapılacak en iyi şeylerden biri gereksiz hesapları kapatmak, diğeri ise bağlı bulunduğunuz kaymakamlıkta bulunan “Tüketici Sorunları Hakem Heyetine” hesap ekstrelerinizle birlikte başvuruda bulunmak. Bu başvurular için genelde hakem heyetine bizzat giderek başvurmanız gerekiyor ama “iş durumu yuzunden gelemiyorum, postayla göndersem olur mu?” diye sorduğunuzda genelde olumlu yanıt veriyorlar. Ben şu anda başvurumu yaptım ve geçen gün incelemeye aldıklarına dair konuştuk. Şu anda banka ile iletişime geçtiler. 15-20 gün içinde bir sonuç alınmasını bekliyorum. Eğer olumlu bir yanıt alırsam benim sonucumla birlikte siz de Garanti Bankasına başvuruda bulunabilirsiniz.

    Ben daha öncesinde “Akbank” için alınmış benzer bir karar ile başvuruda bulunmuştum ve o kararın onlar için bir geçerliliği olmadığını söylemişlerdi. Ben de bizzat “Garanti Bankası” hakkında başvuruda bulundum. Bakalım ne olacak.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  8. 4 yıldır kullanmadığım İşbank Hesabıma yatan ilk parada şak diye 30 lirayı “2006, Yıllık İşlem Ücreti” diye kesmişler. Allahtan Pazar günü bankamatike gittim, yoksa bankaya girip ağzıma geleni sayacaktım.İşlem tamamen kanun dışı. http://www.tuketiciler.org‘dan prosedörü öğrendim, o parayı a-la-ca-ğım!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  9. Valla ben hesap işletim ücreti için Tüketici Hakem Heyetine başvurdum ve bu çarşamba günü sonuç alınacak. Hiç çekinme Hakem heyetine başvuruda bulun. Sonuna kadar çarpışmak lazım.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  10. garanti 31 ekim 2006 dan itibaren açılan vadesiz hesaplardan komisyon almıyor

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  11. en kazıkçı banka akbanktır.bakiye sormak bile 30 kuruş.bu banka hiçbir şekilde cazip değil.ben yapıkredi müşterisiyim ve bu banka ondan çok daha iyi.benim param standart pakete ücretsiz üye oldum ve böylece altınnokta üyesi diğer bankalardan ücretsiz para(hesaptan) çekebiliyorum.yılda iki kez 14 lira kesiliyormuş.garantideyse bu rakam 23 lira.internetten havale ücretsiz, garantide 60 kuruş.yine aynı kanaldan eft 1 ,garantide 1,5 lira.atm den ekstre almak ücretsiz garantide ücrete tabi.yani akbank ve garantiye karşı yapıkrediyi tercih edin.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  12. Ben Finans Bank ve Vakıf Bank’ı düşünüyorum. Finansbank İnternet işlemlerinde gayet başarılı. Yakın bir zamanda da ATM sayısını iki katına çıkartacak. Ayrıca yanlış hatırlamıyorsam Altın noktalardan alınan ücretleri de müşteriye yansıtmıyor ve Internette yapılan tüm işlemler ÜCRETSİZ. Vakıf Bank da işlem ücretleri konusunda en iyi banka bildiğim kadarıyla.

    Garanti çoğu işlemi bir standarda oturtarak kolay işlem yapmayı sağlıyor, bundan Osmanlı Bankasından aldığı bilgi birikiminin çok etkisi var. Diğer bankalar da armut toplamıyor ve bir sürü imkan sunarak avantaj elde etmeye çalışıyor. Mesela Kredi kartı sahiplerinin kullanabilecekleri ev yardım hizmetleri var. Bunları çoğu banka müşterilerine tanıtarak bir fark yaratmaya çalışıyor. Benzer özellikle Garanti Bankasında da var ama müşterilere çok fazla yansıtılmıyor. Biraz piyasadaki tekelciliklerini kullanıyorlar.

    Çok müşteri = Güçlü Banka, Güçlü Banka = Ezilen Müşteri

    Bu nasıl bir denklemdir anlamadım. Müşterilerinin paralarıyla güçlenen bir bankanın müşterilerine kötü davranması düşünülebilir mi?

    Ben de belli bir ziyaretçi sayısının üzerine çıkınca yazı okuma ücreti mi alsam acaba :) Kim takar gömleksizoğlu’nu :)

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  13. sanırım hesap işletim ücretinin alınmasına, havale işlemlerinden alınan paralara, kendi kafalarına göre elma hesabına geçmelerine ve elma hesabını kapattırmak istediğinde ise bankaya kadar gelmenizi istemelerine, otomatik ödeme talimatı verdiğiniz hesaptan haber vermeden ve ödemenin yapılacağı son gün hesap işletim ücreti alınmasına kızmayan yoktur. Ama biraz kızıp sakinleşiyoruz yada bankaya telefon edecek kadar kızıp karşımıza çıkan güzel konuşan ama bu durumla hiç mi hiç alakası olmayan bi bayanı paylamakla başlıyoruz işe. Banka da uyanık klasik müzik eşliğinde rahatlamanız için gereken süre kadar telefonda bekletirken, her geçen süre kontörden gidiyor anlayışıyla bekleyen bizi rahatlatamıyor. Neyse uzatmayayım….
    ben bugün yapıkredibankası kredi kartımı ve benimparam hesabını kapattım ve direk müşterilerini kaybetmemek için takla atmaya başladılar. Yok efendim 90 gün içinde 1500 ytl harcama yaparsanız size bu kesintiyi yapmayız vs vs … sonuç… bu bankalar bizden alacakları 30ytl den mi yoksa kredi kartlarıyla yaptığımız harcamalardan mı daha çok kazanıyorlar…Tabiki ikincisi.. peki neden bu kadar rahatlar? Yapılacak iş kızmayı bırakıp, telefon etmeyi de bırakıp direk şubelere gitmek ve kredi kartlarını kapattırmaktır. Ben öyle yaptım mutluyum, tavsiye ederim.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  14. Ozkan Bey doğru söylüyorsunuz. Belki yazınızdan bu ufak ayrıntıyı yakalayamayanlar için ben tekrar edeyim “Şubeye giderek” kısmı çok önemli. Telefon, mektup fax gibi şeyler çok para etmiyor, hatta hakem heyetine dava açmak da çok kar etmiyor. Ama klasik yoldan “şubeye giderek” bağırıp çağırırsanız, şube yetkilileri daha ılımlı yaklaşıyorlar olaya. Ben hakem heyetine gittim, dava açtım, davayı kazandım ama itiraz için Tüketici Mahkemesine itiraz ettiler. Şimdi hem ödememi alamadım, hem de 17 Temmuz’da Tüketici Mahkemesinde hakim önüne çıkacam.

    Davayı kazanırsam hesabımdan alınan 92 YTL “hesap işletim ücreti” 6 ay sonra hesabıma geri verilecek. Zaten almaması gereken bir parayı aldığı için o kadar süre uğraşmama rağmen yine zararda olacam. Ama bunun yanında eğer kaybedersem, hakkımı aradığım için garanti bankasının avukat parasını da ben ödeyecem. Ohh ne ala memleket. Ben gidiyorum adamın cebinden parasını çalıyorum, adam bana dava açıyor. Kazanırsa parasını geri iade ediyorum, kazanamazsa hem para bende kalıyor hem de üzerine avukat parası alıyorum. Böyle cezaya can kurban.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  15. atm den zarfsız para yatırabilen bankaların en avantajlısı hangisidir sizce?(yakında fortis de bu hizmeti sunacak)finansbank mı yapıkredi mi işbankası mı?

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  16. seçenekler bunlarsa finansbank derim ben. Fortis en çok işlem ücreti alan banka benim bildiğim kadarıyla. yapıkredi de koçla birleştikten sonra bozuldu, iş bankasını bilmiyorum ama finansbank benim gözümde iyi bir yerde. Hoş yunanlılar aldı ama Türklerden daha insaflı duruyorlar :)

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 1.0/5 (2 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  17. Merhaba arkadaşlar,
    Bende akbank hesabı var ama ben mevduat hesabımda para sürekli bulundurmuyorum
    yani sürekli yatırım hesabında işlem yapıyorum bu yüzden de yaklaşık 2 senedir benden hesap işletim ücreti alamadı. Sizce daha sonra benden bu parayı hak idda aedip almaya teşebüs edebilirmi. Böyle bir şey yasal olurmu.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  18. merhaba Abdullah,
    Şimdi bu işler bankanın seninle imzalamış olduğu anlaşmaya bakar. Aslında ona da bakmaz çünkü banka bu anlaşmayı istediği gibi değiştirebilir. Neyse garanti bankasındaki sözleşmede hesapda para yoksa bankanın ilk istediğinde bu parayı bizzat gidip bankaya sunacağıma şerefim üzerine and içerim gibi bir madde var. Tabi bunu talep edecek kadar yüzsüz bir banka olacağını sanmıyorum ama ellerinde böyle bir hak var her an bunu uygulayabilirler. Hatta senden bu paralar için faiz de alabilirler. Bunun ne bir güvencesi ne de bir garantisi var. Türkiye’de bankalar o kadar büyük haklara sahip ki isterlerse sizi soyup soğana çevirebilirler. Onun için ne desem yalan olur. Siz yine mümkün olduğunca paranızı emin ellerde tutmaya çalışın. :)

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  19. Benimde Garanti Bankasında 2 hesabım vardı birisi güyâ Tek Hesap mı ne diyorlar ondanmış onun için hesap işletim ücreti kesiyolarmış.. iyide bana hesabı açarken demediler ki tek hesap açıyoz hesap işletim ücreti kesiliyo filan ! neyse o hesabı kapattırdım şimdide hesabımı Elma Hesabı yapmış 4 tane B tipi Elma Likit Fon almış 200 küsür ytl..!! sanki benim bi işime yaricakta benden izinsiz hesabımla oynuyor..!!

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  20. Her banka işletim ücreti alır.ama az ama çok
    bonusu iptal ettim world aldım ;bir hft da 10 defa bankaya gittim ilki hesap açtırmak için 9u yanlışlarını düzeltmek için şimdi onu da kapattırdım.Maaş aldığım banka ile çalışıyorum .Ama garanti ve yapıkredi şişkin banka özellikle YK alıcıdan da havale ücreti alan tek bank . sözeşmeleri okursanız bir çok şey yazıyor bi zahmet sözleşmeye bakın orda tüm hataların müşteriye ait olduğu yazıyor.İşiniz acele bile olsa formu evde okun ben öyle yaptım sonrada yk deki hesabımı kapattırdım ama yinede işletim ücreti aldılar

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  21. “Çözüm Ziraat Bankasıdır” diyen arkadaş merhaba,

    2008 yılının ilk 3 aylık hesap işletim ücreti olarak Ziraatte diğer bankalar gibi olmuş.
    2 ayrı hesapta bulunan bakiyemden ayrı ayrı 7,5 YTL+ 7,5 YTL çekmişler haber etmeden.Diğer 4 hesabımdada para olsa çekeceklermiş anlaşılan!

    baktım ki 3 ay ortalaması 250 YTL üzeri bakiye olursa almayacaklarmışmış.Oysa her ay en az 400 YTL den fazla para yatırıyordum ama Mart Ayında gafil avlandım.Keşke parayı bölüp diğer hesabıma havale etmeseydim.

    Sonuç her zaman para yatırıp doyurduğum Ziraat Bankası 15 YTLmi çatır çatır insafsızca aldı.Bu yıl H.İ.Ü. ni artıracaklarını niye e postama duyurmadılar ki?ah cahillik işte..

    Şimdi bunu nasıl geri alabilirim,15 YTLyi geriye alabilme imkanım var mı?bana yardım edebilirmisiniz?

    selamlar…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  22. “Çözüm Ziraat Bankasıdır” diyen arkadaş merhaba,
    2008 yılının ilk 3 aylık hesap işletim ücreti olarak Ziraatte diğer bankalar gibi olmuş.
    2 ayrı hesapta bulunan bakiyemden ayrı ayrı 7,5 YTL+ 7,5 YTL çekmişler haber etmeden.Diğer 4 hesabımdada para olsa çekeceklermiş anlaşılan!
    baktım ki 3 ay ortalaması 250 YTL üzeri bakiye olursa almayacaklarmışmış.Oysa her ay en az 400 YTL den fazla para yatırıyordum ama Mart Ayında gafil avlandım.Keşke parayı bölüp diğer hesabıma havale etmeseydim.
    Sonuç her zaman para yatırıp doyurduğum Ziraat Bankası 15 YTLmi çatır çatır insafsızca aldı.Bu yıl H.İ.Ü. ni artıracaklarını niye e postama duyurmadılar ki?ah cahillik işte..
    Şimdi bunu nasıl geri alabilirim,15 YTLyi geriye alabilme imkanım var mı?bana yardım edebilirmisiniz?
    selamlar…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  23. faruk,

    ya aslında 15 YTL’en için tüketici hakem heyetine başvurabilirsin ama bunun için 3 defa yarım günlük izin alman gerekiyor. Eğer saatli olarak çalışmıyorsan veya kolay izin alabiliyorsan bu yönteme başvurabilirsin. Hakem heyeti muhtemelen paranın geri ödenmesine karar verecek, bu durumda banka paranı geri ödeyebilir ama kıllık yapıp tüketici mahkemesine karşı dava da açabilir. Eğer karşı dava açılırsa ilk duruşmaya mutlaka gitmeniz gerekir. Eğer gitmezseniz daha büyük sorun oluyormuş. Ben ilkine gittim ama ikinci duruşmaya gitmedim. İkinci duruşmada ne oldu halen bilemiyorum. Sonucun bana mektupla tebliğ edilmesi gerekir diye düşünüyorum ama olmadı. Yani ben geçen sene alınan 92 YTL’mi halen alabilmiş değilim. Bunları da bilerek haklarınızı arayın.

    Hukuka saygım olmasa, Türkiye’de insan hakkını bile arayamıyor derdim. Ama saygım var demiyorum.

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  24. Hüseyin kardeşim
    çok teşekkürler ilginize ve bilginize(tecrübenize)
    hemen cevap verdiniz memnun kaldım

    15 YTL için değmez desemde hakkımızı sonuna kadar aramamız lazım gerektiğine inanıyorum fakat ne izin almam mümkün ne de uzun süre bekleyebilmem.
    Bir de malesef adalet çok geç tecelli ediyor diyenlerdenim. 15 YTL için dünyanın masrafını edeceğim belki. Ama İş bankası ve Bonus kartlarımdan zorla alınan Yıllık Kart aidatlarınının ceremesini düşünürsem bu birşey değil.
    Gerçi Bonusun Visasını iptal ettim 35 YTL parayı geri aldım,Nisan ektresinde İş Bankası 50 YTL diyecek onu düşünüyorum,alırlarsa kartlarını iptal edeceğim.Bu Ağustosta Bonus Şeffafa bakacağım(icabına).

    Benim canımı sıkan asıl konu; Geçen Yıllarda hesap işletim ücreti almayan Zirrat Bankasının Vadesiz Hesabıma yaptığı bu habersiz saldırısı.15 YTLyi ayrı ayrı yutması!

    Ben şimdiye kadar hiçbir bankaya “hesap işletim ücreti ” ödemedim.Bu Ziraatin yaptığı çok zoruma gitti.ama zamanım olursa çaresine bakacağım.

    ah şu zamansızlık.zor be uğraşacak vakit ve sabır da yok bende ama bakacağım bir hal çaresine.

    Sağlıcakla kalınız.Bende tecrübe kazandıkça bu mevzuyla ilgili bilgileri size aktarmaya gayret ederim inşaallah

    İyi geceler…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  25. büyük bankalara yeni alternatif denizbank..zaten amaçları da bu..her ay 3 ytl kesiyor(ana hesap hareket gördükçe müşteri başına)ancak telefon ve internetten bütün işlemler ücretsiz(sadece SWIFT den 25 ytl alıyor)…ortak nokta dan yüzde 1+50 kuruş alıyor fakat ziraat ile anlaşması var ücretsiz…şube ve atm sayıları gayetiyi..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  26. bende yazılan tüm yorumlara katılıyor ve yaptıgınız eylemleri destekliyorum. en canımı sıkan nokta benden onay alınmadan hesabımdan bu ücretin tahsil edilmesi. bu kadar konuşmanın sonunda hangi bankaya geçelim ?

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  27. işte gerçek çözüm…

    iş bankası maaş (maaşını bu hesaptan alan) ve öğrenci hesaplarından hiçbir şekilde hesap işlem ücreti almıyor. Ama sadece bu hesaplarından, öğrenci kimliğini gösterip hesap açtırmanız lazım. Yapı kredi, öğrencilerden h.i.ü almadıını idda edio ama benden çatır çatır aldı. Bu kadar yüzsüs bi bankaya tüm ilişkimi kestim. İnternette tek tek neredeyse tüm bankaların ücret ve komisyonlar bölümü araştırdım çok zamanımı aldı ama sonunda mükemmeli buldum iş bankası !
    Tabi sadece öğrenci hesaplarından ve maaş hesaplarıdna h.i.ü almıoyor onun haricinde dier bankalara benzer üçretler alıor.
    Yapı Kredi koça geçti berbatlaştı bin sefer gittim şubeye “internet sitenizde alınmıyor dio neden alıosunuz” dediimde bana adam gibi cvp vermiolar, bana ” bizim maaş hesaplarında bile alıolar dedi” kendi çalışanlarının maaş hesaplarında bile h.i.ü alan bi banka Y.K uzak durun İş bank varken
    ben hukuk fakültesi öğrencisiyim medeni hukuk hocamız bize bankaların ne kadar hırsız olduklarını milletin parasını nasıl soydukları nasıl hukuk dinlemez oldukları bize derslerde öğretio. Tüketici olarak sesimizi çıkartmazsak bize yapılan her şey mustahak ! !! !!!!!
    Toparlıcak olursak, h.i.ü ‘inden bıkanlara İŞ bankasını öneririm tabi öğrenci ve maaşını bu bankadan alanlar için bu önerim. İş bankasının dier komisyon oranlarıda başka bankalarla kıyaslanacak olursa oldukça makul. Bu tavsiyelerimi derin araştırmalarım sonucunda sölüorum bana güvenebilrisiniz !
    son bi uyarı: Halk bankasını gördüünüz yerde ya siper alın yada topuklayın !!!!!!! dünyanın en kazık bankası komisyon oranları aşırı fazla. Bi hesap açtırsanız her sene sizden 68 ytl alıyor !! bu bi soydundur hırsızlıktır neden mi; hesap açmak bilgisayarda bi dosya açmaktan başka bi iş deil maliyeti hesaplanamaz bile bu bir haksız kazançtır !! Ama bankalar ne düşünüo, “biz çaktırmadan hesaplardan ufak ufak alalım göze batmasın, her zaman sıcak paramız olsun, tüketici hakları vasıtasıyla itiraz eden olursa sadece onlara geri ödeme yaparız dier koyun sürülerini kırparız”.
    Halk bankasının dier komisyon oranlarıda yüz kızartıcı. tüm bankalar 20-25 yt larasında çek tahsil komisyonu alırken H.B 30 ytl + belli bir oranda komisyon alıyor !! bunları öğrendikten sonra H.B’ ın dier komisyon oranlarına bakmayı cesaret edemedim bi de halkın bankası olucak pehh ! soyguncu bankası !!
    gider ayak uzaktan kumandalı bombamı patlatıorum hayırlı uğurlu olsun :D :D :D TÜRKİYE FİNANS BANKASI VADELİ VADESİZ HİÇBİR HESAPTAN HESAP ÜCRETİ ALMIYOR DİER KOMİSYON ORANLARIDA ÇOK ÇOK ÇOK ÇOK MAKUL. MESELA İNTERNETTE EFT İŞLEMLERİNNDEN BİLE SAAT 17 YE KADAR HİÇ BİR ÜÇRET OLMIYOR TÜM BANKALAR ALIRKEN. Sadece bu bilgiler türkiye finans bankasını tüketici nezlinde en iyiniyetli banka konumuna getirir ” ben sizi soymak için deil sizle iş yapmak için varım” dior. HUZURLARINIZDA T.F.B’SINI KUTLUYORUM, BAŞARILARININ DEVAMINI DİLİORUM.

    başka sorularınız olursa burdan cvp larım
    herkeşe sevgiler, saygılar

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  28. Tek kelimeyle çok güzel yazmışın eline sağlık. Aynı bankada aynı sorunları yaşıyorum. Kredi kartımdan ayrı kesiyorlar 4 hesabımdan ayrı ayrı. Ziraat Bankasında Vadesiz hesabım var günde 30-40 işlem yapıyorum, havale EFT, swift aklınıza ne gelirse bir kuruş ödemediğim gibi faiz bile veiryorlar.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  29. hakikaten büyük bir sorun haline geldi.Öyleki çekilen hesap işletim ücretleri için bankaların yüzü bile kızarmıyor.Yaptıkları hizmeti görmemek elde değil,ama haksız kazanç sağladıkları ortadadır.benim de 25 ytl hesap işletim ücretini hesap eksi bakiyede olduğundan haziran ayında çekilmesi gerekeni ancak eylülde çekebilmişler.Yazan arkadaş çözüm getirmiş:
    1.hesap işletim ücretini bonus olarak kartımıza yükleyebilirler.Çok iyi bir fikir
    ————-
    2.artık bizim insanımızda bir hizmet alırken sözleşmenin içeriğine baksın.Sonradan veryansın bir işe yaramıyor.görüyoruz.
    3.hesap işletim ücretinin tutarı ne kadar olursa olsun inadına, hesap cüzdanlarınızı bankalara gidip işletip işleri yavaşlatabilirsiniz.Her gittiğinzde sadece hesap işletim ücreti ne kadarmış onu görmek için geldim.Demeniz beni ayrıca mutlu eder.
    4.artık hesap işletim ücretini banka tarafından alınmaması reklam,kampanya haline geldi!!!buna da karşıyım.Neticede ileride o bankanında almayacağını kimse iddia edemez.bir kaç sene öncesinde hiç bir bankanın almadığı gibi.
    5.sitenin altında bile axess(akbank) reklamı olduğunu hatırlatır.Beraber yaşamamız gerektiğini anımsatırım.

    Ben üzerime düşeni yapıyorum ya siz?

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  30. hesap işletim ücreti ile kredi kartı üyelik bedeli hep karıştırılıyor. Hesap İşletim Ücreti vadesiz hesaplardan alınan haraçtır. Diğeri kredi kartından yılda bir defa alınan bir ücret. Bankalar kredi kartı üyelik bedelini birşekilde geri ödüyorlar ama hesap işletim ücreti konusunda çok katılar.

    > hesap işletim ücretinin tutarı ne kadar olursa olsun inadına, hesap
    > cüzdanlarınızı bankalara gidip işletip işleri yavaşlatabilirsiniz.Her gittiğinzde
    > sadece hesap işletim ücreti ne kadarmış onu görmek için geldim.Demeniz beni
    > ayrıca mutlu eder.

    Bu fikri beğendim. madem parasını veriyoruz hizmetimizi de alalım.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  31. arkadaşlar ziraat bankasınada güvenmeyin.30ytl para yattı15 ytl hesap işletim ücreti kestiler. bende ilçe tüketici hakem heyetine şikayette bulundum .şikayette bulunacak arkadaşlar internette yeterli döküman var. bilginize.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  32. Yapı kredi 2 yıldır kullanmadığım hesabıma gelen havaleden 24 saat bile sürmeden 25 ytl’yi anında gaspetti,ne yaptıysam iade etmediler,tüketici haklarımı kullanacam.Siz siz olun bulaşmayın,bu bankaya hizmet yok ama para gaspı son sürat.
    İşbankasındayım memnunum ama yakında öğrencilik bitecek,sonrası belli değil…Heralde hiçbirini kullanmayaacm.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  33. Kuveyttürk.
    5 yıldır çalışıyorum, 1 kez dahi HİÜ almadı.
    saygılar…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  34. arkadaşlar garanti türkiye de çalışan en berb.t en karaktersiz en güv.nilmez bankadır. benim maaş hesabım var ordan sıkıysa alsınlar yemiyor çünkü. ama diğerlerinden alıyorlar devlet devlet değilki höytt diyemiyor bunlara. bunlarda kafalarına göre alıyorlar.
    ARKADAŞLAR GARANTİ BANKASI İLE ÇALIŞM.YIN ASLA İĞR.NÇ BİR BANKADIR. ben 6 senelik bonus kartımı bu yüzden iptal ettirdim. maaş hesabım değişir değişmez o hesabıda kapattıracam. inşallah batar

    NOT: Anayasa gereği bankaları zarara uğratacak haberler yapmak yasak olduğundan yorum içinde bazı kelimelerdeki sesli harfleri sansürleyerek hakaret içeriğini kaldırmaya çalıştım. Bunu yapmak zorunda olduğum için üzgünüm. (H. Gömleksizoğlu)

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  35. haklısın, bütün bankalar bir acayipleşti.
    çok uğraştım, hesap işletim ücreti ilk çıktığında ve hesaplarımdan birdenbire yüz milyon kesildiğinde. tüketici mahkemesi haklısınız dedi. Garanti temyize gidip beni, 15 yıllık müşterisini utanmadan sıkılmadan mahkemeye verdi. Neyse ki tanıdık avukat vardı, celseler defalarca ertelendi, sonunda kazandım; ama banka 50 milyon, yani yarısını ödedi. Hadi işin yoksa tekrar uğraş. Geçenlerde “money” diye başka bir kredi kartı çıkarmışlar; hiçbir talebim vs olmadığı halde göndermişler, kurye aradı adresinizde bulamadık diye. İstemiyorum müracaatım yok zaten dedim; birkaç gün sonra istemediğim kartın hesap ekstresini emaillemişler. İşi gücü bırakıp şubeye gitttim; kızcağız doğrudur dedi, bonuscard’ı olan herkese “moneycard”ı merkez ototmatik gönderiyor dedi, müşteri sözleşme imzalamamış olsa dahi. Bugün de kredi kartımı ödemeye gittim, garanti’nin başka bir şubesine ait hesap cüzdanım vardı, hazır beklerken işletivereyim dedim; kız dedi başka şube defterini yazmaya sayfa başına bir milyon alıyoruz, yeni başladı uygulama dedi, yerse yani. tabii vazgeçtim mecburen. Şimdiye kadar gördüğüm en iyi banka Ziraat; hesap işletim ücreti almıyor, üstüne faiz de veriyor. Saçma sapan müşteri öncelikli numara sistemi de yok, 3 aşağı 5 yukarı tahmin edebiliyorsun ne zaman sıra geleceğini; çıkıp başka işlerini de halledebiliyorsun o arada.. Bütün kredi kartlarını iptal etmek lazım, tek çare bu. İhtiyaç olursa sn bakanın da dediği gibi tüketici kredisi almalı.

    NOT: Bu yorum Aydın Bey tarafındam mail ile gönderilmişti onun adına siteye koyuyorum. (Huseyin Gomleksizoglu)

    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VN:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  36. Ben Avustralya’da yaşıyorum ve haliyle Türkiye Bankaları ile buradaki banka sistemini karşılaştırma imkanım var. Aşağıya Avustralya’daki tüm bankaların uygulamalarını yazıyorum. Yani bankadan bankaya değişmeyen özellikler.

    1-Hesap işletim ücreti her ay olmak üzere $5 alınır. Eğer hesabınızda belli bir miktar bakiye her ay girip çıkıyorsa ki bu limit 2000-3000 olara değşiyor, o aylık ücretide almıyorlar.

    2-İster şubeden ister interet üzerinden gerçekleştirdiğiniz hiç bir işleme para ödemezsiniz. Bpay denen bir yöntemle internet üzerinden herhangi bir faturayı kolayca ödersiniz ki bu şu an Türkiye’de mevcut değil. Çok daha geri ve bürokratik yöntemler kullanılıyor.

    3-Öğrencilerden, işsizlerden emeklilerden ücret alınmaz.

    4- Farklı bankalar arasında ve farklı kişler/hesaplar arasında olsa dahi istisnasız tüm havale işlemleri ücretsizdir.

    5-Kredi kartlarından herhangi bir aidat kesilmez zira bankaların yapılan alışverişlerden yeterince komisyon aldığına ve para kazandığına inanan sistem var.

    6-Kredi kartı almak oldukça zordur. Alsanız bile limit ispatladığınız maaşın üstüne çıkamaz. Eğer kredi ihtiyacınız varsa onun için ayrı ayrı başvurursunuz.

    A bu arada ne özelde ne de devlet dairelerinde aldığınız bir evrak hizmeti için para ödemezsiniz. Bugüne kadar resmi işlemlerimde para ödediğim 2 yer vardır. 1 Vatandaşlık başvurusu 2- Ehliyet için her 5 yılda bir ödenen $100.

    Türkiye’ye tatile her gelişimde şok oluyorum. Akla gelebilecek veya gelmeyecek tüm hizmetler için yasal olmasa dahi para ödeniyor. Bürokratik sistem noter diye bir zıkkım oluşturmuş ki bizler bile noterliğin gerekliliğine inanmışız. Olmaz ise olmaz sanıyoruz. E burasıda bir ülkke ve noterlik veya benzeri bir sistem yok! Muhtarlığın yerine JP denen lisanslı kişler var. Eğer bir belgenizin gerçekliği tasdik ettirecekseniz onlardan birini buluyorsunuz ve kaşeyi basıyor. Hatta çektiği fotokopinin parasını dahi alması YASAK!
    Türkiye’ye geldim Ziraat Bankasında hesap açtırayım dedim. Öyle ya tasarruflar kendi ülkemde kalsın diye. Hesap açarken kimlik kartımın fotokopisi için beni yan taraftaki kırtasiyeye gönderiyor inanamadım ya. Nerede sizin makineniz? Bozuk çalışmıyor. YALAN. Dedim verin benim evraklarımı böyle saçmalık olmaz ne ayıp ve geri kafalı bir sistem bu dedim. O ana kadar çalışmayan makine bir denemde her nasılsa çalışıverdi!!!
    Burdaki bankalarda kimliğinizin fotoopisini çekmezler bu bile hakaret gibi bir şey ve kişilik haklarına saldırı gibi görülüyor. Onun yerine kimliğinizi alırlar ve bilgisayara kimlik numarasını koyarlar bitti. Öyle 50 tane evrak ile boğuşmazsınız. Bu heryerde aynı. Devlet dairelerine girdiğinizde bir şirketin genel merkezine gedliğinizi sanırsınız, yani özel şirket anlayışı ile vatandaşa hizmet veriliyor. Devlet size çocuk başına küçükte olsa bir miktar veriyor ki bu herkese veriliyor istersen milyoner ol. Gelen bildirim kağıtlarında Customer (Müşteri) olarak adlandırılıyorsunuz. Hem para veriyor hem seni böyle adlandırıyor.
    Türkiye’nin en büyük ve çirkin sorunu lanet bürokrasisidir. Eğer o lanet canavar olmasaydı şu an bu bankalar dizgin altına alınırdı. Bu arada şunuda farkettim ki bizler bile vatandaş olarak kendi bürokrasimizi kendimiz yaratıyoruz. Kolaylaştırmak olayı yok bizde. Herşey güvensizlik üzerine kurulmuş. Bir insanın işleytebileceği en karmaşık suçların ihtimaline göre herşey garanti altına lınacak diyen bir bürokratik sistem! Sanki Avustralya ve diğer ülkelerin vatandaşları çokmu dürüst. Hayır hepsi aynı. Tüm insanlar aynı. Ancak devletin veya firmaların kednielrini korumak için bürokrasiye ihtiyacı olmadığını gelişmiş ülkeler ispatlamış durumda. Bizde elektronik hizmet diye bir şey icat ederler o bile zıka zınk bürokrasi.
    E Konsolosluk diye harika bir sistem kurdular ama tüm online işlemleriniz siz evraklarınızı posta yoluyla elçiliğe gönderdikten sonra işleme alıyorlar. Ya bu kadar rezalet olur mu?
    Neyse gene girdim strese tepem atacak haydi Allah hepinize sabır versin.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 5.0/5 (2 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: +2 (from 2 votes)
  37. bende aynı konudan muzdaribim.. hangi gerekçeler ile kesebilirler ki komisyon bedellerini… hesap açtırdım 32 TL ödedim, 6 ay sonra tekrar o parayı kesecekler.. para kolay mı kazanılıyor..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  38. türkiyede hesap işletim ücretini ilk çıkaran banka bildiğim kadarıyla garanti bankası. internet bankası kullanımı yaygınlaştıkça eft ye fahiş zam yaparak 2-2.5 liralara kadar çıkaran yine garanti. (ilk çıktığında sanırsam ücretsizdi sonra 50 kuruş oldu.) sorasında zaten garantiyi bıraktım. kredi kartımı iptal ettirdim.ama hesabı değil. nedenmi? hesap açık kalsınki işletip dursunlar. 5 kuruş parada alamasınlar. puhahhahha. benim hesabım onların sistemini meşgul etsin. ama benden beş kuruş alamasınlar. en güzeli bu bence. bütün bankalar aynı. hepsi bi şekilde bişeler alıyo bence. zaten kodumun ekonomik sisteminde para biriktirmek imkansız. ne 3 kuruş paramı bankaya yatırıpta onlara peşkeş çekicem. lanet olsun türk bankacılık sistemine. hepsinin soyunu sopunu ……..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  39. arkadaşlar tavsiyem kuveyt türk hesap işletim ücreti almıyor

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  40. BANK ASYA iyidir.
    Kredi kartı ücreti yok..
    Hesap İşletim Ücreti yok…
    devam….

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  41. garanti bankasında cok memmun oldugumu belırterek sunuda söylemek istiyorum garanti bankasında stajımı yaparken okadar saygısız musterılerle karsılasıyordum kı oradakı calısanların allah yardımcıları olsun dıyorum ayrıca bıraz ordakı ınsanlar bırseylerı anlatmaya calısıyor dınlemeyı bılırse herkez <aten sorun yasanmaz. kımseye sormadan elma hesabıda acamazlar bu söyledıgı yukardakı arkadas içindi diger hesap işletim ücretleri vb.. gıbı seylerde neredeyse tum bankalar kesiyor …. garantının bır numara oldugunu dusunuyorum ve ögrencılıgım bıttıkten sonrada garantı personelı olarak çalısmak tek hedefımdır…

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  42. MERHABA Sn. Gömleksizoglu 5 yıldır iş bankası müşterisiyim.bu sürede anadolu hayat sigortası müşteriside oldum ,hesaplarımı hemem -hemen düzenli olarak takip etmekteyim. bahsettigim bireysel sigortaya ,otamatik ödeme talimatı verince hesap işletim üçreti almadıkları yazılı ,bankanın sitesinde,ama yinede zaman zaman küçük kesintiler olmakta .sizden edinmek istedigim bilgi,uzun süre kullanılmayan bi hesabı kapatmak iistenildiginde biriken hesap işletim üçretlerini bankalar talep ediyorlarmı ,müşterilerinden saygılarımla……

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  43. Bankasya gerçekten iyidir.. 5 bankada hesabım var ama en çok kullandığım ve ortak nokta olarak kabul ettiğim bankadır.

    Yıllık işlem ücreti yoktur. EFT ve Havale için para almaz. Kartsız işlemi ücretsizdir. Birisi size 20 tl yatırmak istediğinde bankamatikten direktmen yatırabilir.

    Bu işlemde garanti 3 TL akbank 5 TL işbankası 3 TL kesiyor. Müşteriler bu yüzdne pek tercih etmiyor

    Bir de yapıkredi ve vakıfbank kartsız işlem ücreti almıyor.. O işlerde şubesi çok olduğu için yapıkrediyi tercih ediyoruz..

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  44. işbankasında h.i.ü muafiyeti için 1 otomatik talimatı yeter.döviz mevduatından hiç alınmıyor. ücret ve komisyonlar atm ve şube sayısı dikkate alındığında uygun hatta cazip görülebilir.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: -1 (from 1 vote)
  45. S.a

    Kuveyttürk hesap işletim ücreti almıyor, ayrıca internette havale, eft ve diğer tüm işlemler ücretsiz, ben kullanıyorum, gayet memnunum :) Tavsiye ederim

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  46. I was not sure about which website to confirm and then I saw your blog and it really proved to be helpful to me. The content is great and easy to apply. Please post some more topics related to it.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  47. Endişelenmeyin, bir kredi ihtiyacı ya da bu dönemde finansal krizde sen hiç mi

    Kendinizi tekrar mali yükselme kredi firma burada bu yıl 2011 için

    kendi mali kriz ile herkese yardımcı.

    Biz% 2 faiz oranıyla kredi verme, biz her türlü dışarı vermek

    kredileri, herhangi bir kredi tutarı için aramak ve bunu alacak, size verilen

    beklenen zamanda kredi ödemek mümkün.

    Bana e-posta yoluyla O yüzden ilgi eğer; financialupliftment2011@gmail.com

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
  48. Ben Garantı Bankasındaki hesabımdan ATM den Bankart ile 1.500,00 TL çektim 5,00, 2.000,00 TL çektim 10.00 TL kesinti yapmışlar. İşte Garantı Bankasının Kar oranlarının kaynakları.Ve bu milleti nasıl soyduklarının belgesi.

    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0.0/5 (0 votes cast)
    VA:F [1.9.17_1161]
    Rating: 0 (from 0 votes)
Google